woensdag 30 september 2009

SMQ



Dit is dan het middelste blok van mijn Sweet Memory Quilt. Ik weet er zitten nog heel veel foutjes in. En echt netjes is ook anders. Maar ik ben er tevreden mee. Als je bedenkt dat ik voor April dit jaar nog nooit een applicatie had gemaakt en dat ik de festonsteek nog niet onder de knie had. Ach hij kan er mee door. Dat moet ook wel want beter lukt me nu nog niet. Hihi.

Nu verder met de log-cabin. Hoewel de hoeken nu ook wel jeuken. Maar daar mag ik pas mee beginnen als de andere drie log-cabins klaar zijn.

3 opmerkingen:

Ria zei

Hela Sylvia, Niet nodig om je eigen werk zo af te kraken. Iedereen ziet wel iets fouts aan z'n eigen werk, maar zeker voor een eerste keer hoef je je er helemaal niet voor te schamen hoor. En als de log cabins ernaast zitten, zul je eens zien hoe mooi het geheel is. succes met de rest.
Rian

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hij is mooi, Sylvia.
Groetjes, Cisca

Blackbird zei

Ik vind hem wel mooi hoor! En als de Sweet ooit klaar is ben je gewoon een doorgewinterde handwerkster, zul je zien!

Groet, Leintje