zondag 24 januari 2010

Mijn laatste blok voor dit rondje sampler

Dit blokje heb ik dus met de paper-piercingmethode gemaakt. Ik vond het een heel gedoe hoor. Want iedereen zegt wel dat het zo makkelijk is maar ik heb het er stoer mee. Waarschijnlijk omdat iedereen het zo makkelijk vind (en dat is het ook wel) vergeet iedereen het goed uit te leggen. Voor mij is het allemaal nieuw.
Dit is het eerste blokje wat ik op deze manier gemaakt (op mijn log-cabinblokken van SMQ na).
Dinsdag ga ik weer verder met de samplerblokken. Dan ga ik ook de hartjes maken.

2 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Sylvia je hebt weer een mooi blokje gemaakt en als je eenmaal de paperpiecing onder controle hebt wil je niks anders meer ikzelf heb er in het begin ook mee lopen tobben maar ineens had ik het door je moet maar denken de aanhouder wint.groetjes Nelleke

Cisca zei

Wat is deze mooi geworden, super strak ook! Ik heb deze vandaag uitgetekend op inlegluiers en ga er aan beginnen.