woensdag 16 december 2009

De nieuwste blokken

Dit zijn de twee laatste blokken die ik dit jaar gemaakt heb voor mijn sampler dit jaar.




Twaalf januari komen we weer samen bij elkaar en dan krijgen we weer nieuwe patronen mee. En dan gaan we weer vrolijk verder. Nu in totaal dus 7 blokken klaar.

Ik ga nu verder met mijn SMQ. Ik kreeg vandaag al de 4e zending thuis. Die laat ik nog even dicht.

Ik ga eerst een blokje met de hand in elkaar zetten. Maar dat zal wel langzaam gaan door alle feestdagen kom je er toch niet zo snel aan toe.

Ik ben wel blij dat ik de blokjes van het blokje al geknipt heb.
Kan ik lekker met naald en draad aan de slag:)

2 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Sylvia je gaat als een speer leuke blokken heb je gemaakt,en als je de blokjes al voorgeknipt hebt liggen pak je het sneller op.

marjolijn zei

je hebt zeker hard gewerkt! Petje af hoor.
liefs, Marjolijn