woensdag 9 december 2009

SAMPLER vervolg

Ik heb het blok in elkaar. Maar wel helemaal niet goed!!

Op de tekening is te zien dat ik de donkerste
blokjes rood wilde doen, de witte dus wit en de grijze staan licht ingekleurd.
Met mijn uitwerking is dus wat ik rood wilde hebben een witje geworden. En toen rood maar voor wit gedaan. Geen probleem zou je zeggen...maar toch is hij verkeerd in elkaar gezet.
Eigenlijk zou ik nog een rood blokje met een witte moeten ruilen.
Ik denk dat ik hem zo maar laat. Want die fout zit er steeds op dezelfde manier in waardoor het lijkt dat het zo hoort. Maar het stoort me toch dat ik dit niet eerder zag.




2 opmerkingen:

Klaske zei

Ik vind hem zo ook mooi hoor!! Zou hem ook zo laten.

marjolijn zei

Ja, en je moet gewoon niet vertellen dat het anders had moeten zijn. Dit is gewoon jouw eigen versie geworden. Ik geloof dat ik hem ook niet zou veranderen. Gewoon doorgaan met het volgende blok. Je hebt nog tijd zat tot onze volgende "bee".
liefs, Marjolijn