donderdag 4 maart 2010

SMQ blokje klaar en mijn samplerblokken.



Weer een blokje klaar. Dit blokje paste helemaal bij het mooie weer hier vandaag. Het zonnetje scheen vandaag lekker in de kamer. Maar nu is de wereld hier weer wittig. Wel wat jammer. Ik heb zo'n zin in de lente. Maar wie niet? Zou ik zeggen.

Mijn hyacint is al bijna helemaal in de bloei. Nog eventjes geduld en dan staat ie in bloei. Dat is al een voorbode dat de lente eraan komt.




Voor mijn sampler heb ik nu 15 blokken klaar. Er komen in totaal 20 blokken in. Dus al een heel eind klaar:o)

6 opmerkingen:

Klaske zei

Wat een mooi geheel Sylvia, dat word een nprachtige quilt!

tiny zei

Wat wordt je sampler mooi Sylvia, en hoeveel blokjes van je N.I. heb je nu klaar.
Hier was het vanmorgen ook wit en koud grrrr...
Groet Tiny

Sylvia zei

Mooie kleuren heb je gekozen voor de sampler, wordt heel erg mooi.
Succes verder ermee, groetjes van je naamgenoot Sylvia!

Nelleke zei

Hallo Sylvia je hebt weer een mooi blokje klaar en ook mooi om het geheel te zien.Ook ik wacht vol ongeduld op de lente.groetjes en nog een fijne week gewenst van Nelleke

marjolijn zei

Dat gaat goed he? Ziet er prachtig uit. Nog 5 te gaan, dat moet lukken!
liefs, Marjolijn

Cisca zei

Wat is je smq blok weer mooi en wat heb je al veel blokken voor de sampler af.