zondag 21 februari 2010

update


Even een update van de dingetjes die me afgelopen week bezig hebben gehouden. Ik vind dat ik het snel heb gedaan om dit blok in een halve week klaar te hebben. Anders deed ik er een week over.
Verder heb ik nog een blok voor mijn sampler klaar gemaakt. En komende week ga ik weer verder met mijn paasquilt. Want 2 maart komen we weer bij elkaar en dan wil ik toch het applicatieblok klaar hebben.
En misschien dat ik dan nog een blok van de SMQ maak. Want ook deze maand zijn ze weer mooi. En ik wil toch een beetje proberen om bij te blijven. Ja ik weet het is geen wedstrijd. Maar om bij te blijven geeft ook een voldoening. Elke week een blokje. Is een mooi streven. Al zeg ik het zelf.
Strakjes de tuin weer en dan is het toch moeilijk om zoveel ernaast te doen. Maar we zullen het wel mee maken. Nu is het nog te koud en kunnen we lekker binnen bezig zijn;o)

3 opmerkingen:

marjolijn zei

Mooi blokje hoor!
liefs, Marjolijn

tiny zei

hij is mooi geworden Sylvia, ja het klopt als straks de tuin weer aan komt, heb je welweer wat anders te doen. Zo gaat dat hier ook. Wij hebben een hele grote tuin met veel onderhoud , dan is bij de gang er ook uit, al wil ik als het mooi weer is ook sávonds nog wel buiten quilten. heb mijn naaimachine en alles wat er bij hoort dan in de tuin staan.
Was het eerst maar eens zo ver.
Succes met de rest van de blokken en je andere beigheden.
Groet Tiny

Cisca zei

Wat een prachtig blok is dit. Ik heb mijn eerste blok van de paasquilt inmiddels af. (kijk maar op mjin blog.
groetjes, Cisca (en geen Sylvia)