zondag 20 juni 2010

Een nieuw projekt met zijn tweeën



Ik kon het niet laten en ben een nieuw klein projektje begonnen.
Het wordt een klein quiltje. Gewoon voor tussendoor. Als het goed is wordt ie 18,5" bij 22,5". En hij heet little Charlotte. Gisteren begonnen om deel 1 te snijden en toen begonnen met stikken.



En één is ook maar alleen. Dus kreeg ik hulp. Mike is een flinke doorzetter. Met geen mogelijkheid kon ik hem op andere gedachten brengen en bleef hij gezellig bij me liggen. Hij wilde van geen wijken weten.



Tja dan is het een echte Turkse Van. Als ie iets in zijn hoofd heeft dan moet je van goede huize komen om hem daar van af te brengen. Dus hebben we eerst maar gezellig een koppie thee gedronken. Daar werd ik dan door beloont door vele koppies en knuffies.

4 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Ik ga ook meestal maar wat anders doen. Je weet, katten hebben personeel.
groetjes Elly

Klaske zei

Goede hulp, dat schiet op zo, dat kleine quiltje haha!Maar toch is het een schatje toch?

Sylvia zei

@Klaske
Ach Mike is de beste. Een echte knuffelkont en een praatjesmaker.
Hij doet zijn naam eer aan want eigenlijk heet hij MiKé en dat betekend: "Brenger van geluk".

Cisca zei

Je hebt in elk geval heel erg mooie foto's van je hulpje gemaakt. Ik ben benieuwd naar je nieuwe quiltje.