zondag 6 juni 2010

Quilttentoonstelling Eelderwolde


Gisteren zijn we naar de quilttentoonstelling/tuinfair in Eelderwolde geweest. Ik vond het geweldig.


Wat was het leuk. Daar waren hele mooie quilts te zien maar ook hele mooie andere dingen. Zo was er iemand die zelf klompen aan het maken was en was er honing te koop en heel veel mooie stofjes.


Ik heb er nog een mooie ketting gekocht en stond er veel mooie spulletjes die van glas geblazen waren. En ook dit jaar was er iemand die met bootjes aan het varen was die kon je gewoon op afstand bestruren. Enig om te zien.



En dan de tuin waar de fair was. Ook zo mooi.
Er was ook ijs hmm, daar heb ik van gesnoept. Superlekker. Zeker met het mooie weer. Ik heb mezelf lekker verwent en twee keer een ijsje gekocht hihi.

3 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooie tentoonstelling van quilts was dat, zeg. Zo te zien waren er hele mooie bij. Fijn, dat het weer zo heerlijk was, vandaag was minder geweest, hier regent het al pijpenstelen!
Groetjes, Cisca

tiny zei

Geweldig wat een leuke tentoonstelling. Wordt dat door een bee georganiseerd of een bedrijf?
Ga je volgend weekend nog naar het Quiltfestival in de div. kerken op het hoggeland?
Ik ga zat. met een vriendin en beginnen in Zandeweer.
Groetjes Tiny

marjolijn zei

Dus toch nog naar Eelderwolde geweest. Leuk hoor. Maar foei! 2 ijsjes! Ook nog lapjes gekocht?
tot gauw, liefs, Marjolijn