woensdag 21 juli 2010

hexjes

Toch kon ik het niet laten. En ben een nieuw projekt begonnen.
Ik heb een paar hexjes gemaakt. Dat wilde ik al heel lang doen en ben nu zo ineens begonnen. Ik heb nog geen idee van welke kleuren ik zal gaan gebruiken dus het zal wel een ratjatoe van kleuren worden.
Ik zie wel waar het schip strand. Misschien kom ik onderweg wel een leuk idee tegen. Of niet dan gaan we gewoon verder. hier zijn mijn eerste hexjes;
De eerste heb ik gemaakt tijdens de voetbalwedstrijd Nederland-Spanje. Waarbij Spanje wereldkampioen werd.
De tweede heb ik het groene gebruikt van een stofje dat ik ooit eens van een vriendin van mij kreeg. Nog bedankt Marjolijn. Wie had gedacht day ik het hier voor zou gebruiken:o))
De laatste zijn stofjes die ik nog had liggen. En gewoon leuk vond. Dit zijn de eerste twee hexjes die ik gemaakt heb.

1 opmerking:

marjolijn zei

Oh jee, weer een verslaving erbij! Je kunt straks nog verder gaan met andere modellen malletjes, voor als je je gaat vervelen. En ik wist helemaal niet meer dat je dat stofje van mij had gekregen. Wat leuk dat jij dat nog wel weet. Veel plezier met je hexjes. Voorlopig ben je wel weer zoet.
En die doos is natuurlijk een plaatje! Veel plezier daarmee. Ik hoop hem binnenkort live te kunnen aanschouwen.
liefs, Marjolijn