zondag 25 juli 2010

hobbykist gekregen

Ik ben jarig geweest (23e) en heerlijk verwent. Van mijn DH heb ik een hobbykist gekregen in de vorm van een hexagon. Van MDF dus ik ga hem straksjes in de herfst een mooi kleurtje geven. Kan ik daar nu nog even over mijmeren. De deksel kan eenvoudig losgehaakt worden en is omgekeerd ook als dienblad te gebruiken. De kist is ingedeeld in 2 compartimenten, waarvan er weer een in drie gelijke vakken is verdeeld . In het tweede compartiment zijn twee hexagon bakjes geplaatst , die door een brugje op hun plaatst worden gehouden. Ook is een inzetbak in de vorm van een halve hexagon meegeleverd, die in 12 vakjes is onderverdeeld.


Ik ben er heel blij mee. En ook gelijk in gebruik genomen, ik bewaar nu alles voor mijn hexjes in mijn kist.


 En natuurlijk moest Mike hem ook even inwijden en testen of ie lekker sliep. Hij is te koop bij created by Mascha.

7 opmerkingen:

Knutselbeertje zei

Het lijkt mij een prachtige en handige hobbykist.

groetjes,
Knutselbeertje

Mascha zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
En dat je nog vele jaren plezier mag hebben van deze hobbykist. Hij is precies groot genoeg voor Mike.
Groetjes Mascha

Nelleke zei

Hallo Sylvia ook nog van harte gefeliciteerd.Prachtige kist heb je gekregen en ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent past helemaal bij onze hobby.Groetjes Nelleke

tiny zei

Nog van harte gefeliciteerd en je hebt een prachtige kist gekregen,.

Groeten Tiny

Sylvia zei

THNKS:o) ik zal hem weer laten zien als hij in de verf zit. Ik moet zeggen dat ik hem al in gebruik heb. Kon het niet laten en hij is handig hoor!

Cisca zei

wauw, wat een prachtige kist heb je gekregen, prachtig. Wat een toepasselijke verwennerij!

groetjes, Cisca (Delfzijl)

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik was er van overtuigd, dat ik een reactie op dit logje had geschreven, maar ik denk dat het niet door is gekomen. Ik vind je kist ook prachtig, vooral met dat rode vachtje erop. Ongeschilderd is hij ook erg mooi.
Als je de patronen van de FW-blokken wilt hebben, mail me dan even., dan sturen we ze door Zo niet, is het ook goed.
Groetjes, Cisca