vrijdag 26 november 2010

nieuw projektje af

Ik heb de laatste tijd veel aan dit projekt gewerkt. Het is de eerste keer dat ik een kussen heb geborduurd. Sommige kleurtjes waren lastig om te zien maar met wat minder licht lukte het wel de kleurverschillen te zien.
Ik vind hem leuk geworden, misschien nog eentje???




Kijk eens naar de onderste foto en begin maar met tellen. Hoeveel katten zie je hier? En waar begint de een en eindigd de ander??


Anouk en Nisse lekker tegen elkaar aan. Waar zo'n quilt toch niet goed voor is. Ik ben nu nooit meer een kat kwijt ik hoef alleen nog maar op de bank te kijken, want meestal ligt die vol met twee of drie katten haha. 

4 opmerkingen:

Mascha zei

Gewoon om jaloers op te worden.
Leuk je kussen.
Groetjes Mascha

tiny zei

Je kussen is heel mooi geworden, was het een tel patroon of voorgedrukt? Ja ja zeggen ze soms ook nog "hondenleven", dat hebben deze poezen vast niet, heerlijk op de bank met een prachtige quilt.
Fijn weekend Tiny

Sylvia zei

@Tiny
Dit keer was het een voorbedrukt patroon. Wel een keertje leuk om te doen. Was voor mij heel lang geleden dat ik dat deed.

marjolijn zei

Dus straks zie ik de katten op je nieuwe kussen liggen? Is heel mooi geworden hoor!