woensdag 8 december 2010

Jim Shore Beeldjes

Hallo,
Ik wil jullie nog vertellen over mijn verzameling van de Jim Shore beeldjes, Ik ben begonnen om kattenbeeldjes te verzamelen. Alleen vond ik deze beeldjes ook mooi. Een elfje met draad en naald.
En dan kan de naaimachine niet ontbreken.

Mijn kerstkat is weer aanwezig. Hoewel ik niet van kitscherige beeldjes houd vind ik deze wel leuk.

Gisteren heb ik een paar logcabins gemaakt. Hij is met 4 stuks aan elkaar net zo groot als een ander blog van me. Ik moet er nog een bestemming voor vinden. Waarschijnlijk maak ik een soort zak waar mijn loeplamp in past of zo.

4 opmerkingen:

marjolijn zei

Wat een schattige beeldjes he? Er zijn nog veel meer leuke katten van Jim Shore. Ik heb zelf een kerststalletje (Jozef, Maria en kindje), allemaal met leuke quiltjes om zich heen. Mooie log cabin blokken ook!

Mascha zei

Wat een lieve beeldjes vooral die kerstkat.
Leuke blokken heb je gemaakt.
Groetjes Mascha

Nelleke zei

Hallo Sylvia mooie beeldjes heb je ik heb ze pas bij ons in Etten-Leur bewonderd had er nog nooit van gehoord.Van de kleuren van de log cabin word je vrolijk in deze tijd.Groetjes Nelleke

tiny zei

Mooie beeldjes hoor, kende ze niet. Je log cabin zijn heel vrolijk.
Groetjes Tiny