dinsdag 25 januari 2011

Waar ik mee bezig ben.

Ik heb een tijdje terug een give away gewonnen bij Jacqueline. Dat vond ik echt heel leuk. Ik ben nu een blokkenboek aan het maken. Heel handig om straks mijn blokken voor de Sweet in te bewaren.
Natuurlijk heb ik hem nog niet klaar maar de blokjes voor de voorkant zijn zover wel klaar. Op het borduurwerkje voorop na.
Ik had eerder felle kleurtjes bedacht en die waren thuis helemaal niet meer zo leuk en dit ik het uiteindelijk geworden. Voor het middenstuk heb een borduurtje van LIB (life is beautiful) maar die hou ik nog even geheim. Dan als ie klaar is en het borduurtje lijkt leuk, dan zie je hem straks in het eindresultaat.

2 opmerkingen:

Nelleke zei

Hallo Sylvia je blokkenboek ziet er al super uit is het misschien het ontwerp van Elly's?Want dat patroon heb ik twee weken geleden binnengekregen om de blokkenmap te maken voor mn Dear Jane blokjes het leek me wel handig om er de voorgeknipte blokjes in te leggen.Groetjes Nelleke

tiny zei

Mooie kleuren Sylvia,en zo'n blokkenboek is inderdaad heel makkelijk voor de Sweet blokken. Ben je trouwens een beetje bij?
Groeten Tiny