maandag 7 februari 2011

Toch gedaan

Ik heb het nu toch gedaan. Al een tijdje geleden zag ik bij iemand een wildrek hangen met allemaal leuke kleine dingetjes eraan. Ik vond dat toch zo gezellig lijken.
Dus had ik hem al eens aan mijn lijstje van hebbedingetjes toegevoegd.
En via via kwam ik op de site; de hebbeding en die verkocht zomaar verschillende wildrekken. Rond en ovaal en zelfs rechthoekig. Zo leuk, ook wel witte en grijze. Moeilijk om een keuze te maken. Maar na een paar dagen toch thuis bezorgd gekregen en keurig verpakt.
Ik heb er een plantje bovenin gedaan want veel dingetjes om eraan te hangen dat moet nog komen. Dus mijn canesta's maar voor het raam weggeplukt en nog wat kleins erin gehangen. En ovaal dat past hier mooi en de kleur wit ook.
Je snapt het waarschijnlijk al, goede aanschaf! Ben er heel blij mee.

5 opmerkingen:

Klaske zei

Wauw kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!
Ik zal eens sneupen naar zo'n ding!

tiny zei

Inderdaad een heel leuk wildrek, staat (hangt) heel gezellig.

Francien zei

Je zult zien dat je er steeds meer leuke dingetjes voor vind Sylvia...ik heb er een in de keuken hangen met allerlei emaille kannetjes enzo eraan...de jouwe is heel leuk!
groetjes Francien.

Mascha zei

Wat ziet dit er gezellig uit.
Groetjes Mascha

Roos zei

Wat een leuke blok heb je gemaakt, en iets om dingen aan te hangen is altijd leuk, ik heb een kaarsenring hangen en daaraan heb ik allemaal hartjes hangen.
Groetjes Roos