maandag 20 juni 2011

Lang getwijfeld maar tóch gedaan.

Wat? Nou ik heb al jaren eigenlijk niet geborduurd maar zo heb ik een borduurtje voor vrienden van ons geborduurd voor hun trouwerij.
En gelijk weer helemaal de smaak te pakken.
Ik heb bij Bordurama al heel lang een borduurstandaard gezien. Maar twijfelde of dat wel iets voor mijn zou zijn. Bovendien moest je dan ook nog een frame in de maat van het borduurtje erbij doen.
Maar soms weet je alleen als iets handig is door het te doen.
Dus stoute schoenen aangedaan en eentje besteld.
Zo lijkt het net niets.
Maar zo ziet ie eruit met een frame erbij.



En eerlijk is eerlijk, hij is handig. Je stopt je borduurgaas in het frame en dan kun je beginnen. Het leuke is dat je hem zo even aan de kant kunt schuiven en zo weer kunt pakken. Zonder dat je steeds je borduurwerkje opnieuw moet spannen.
De hoogte kan je veranderen op die manier kun je bij de keukentafel werken maar ook op de bank. Je kunt hem ook makkelijk bij je daylightlamp zetten. Zo heb je altijd goed licht erbij.

4 opmerkingen:

Tiny zei

wat een mooie standaard, kende ze hem wel van het quilten, maar had hem nog nooit zo gezien.

Mascha zei

Wat handig. Dit heb ik nog nooit eerder gezien.
Groetjes Mascha

Cisca zei

Dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Vel borduurplezier er mee!

bere zei

Adorei teu blog.
Fiquei seguidora.
studiodabere.blogspot.com