donderdag 16 juni 2011

weer een werkje af

Hallo daar was ik weer ik weet het heeft even geduurd voordat ik eens een nieuw berichtje heb gestuurd. Maar geloof me dat komt niet omdat ik heb stil gezeten hoor. Maar gewoon druk druk eigenlijk zoals iedereen haha.
Onze kipjes zijn nu weg. Dat vind ik reuze jammer maar misschien later eens als ik groot ben. Nu even niet. Onze arme kip is tijdens het uitbroeden van haar eieren dood gegaan. Helaas was er 1 ei bevrucht en die heeft het ook niet gered. Maar we hebben wel een heel leuk plekje voor onze haan gevonden. Die tokte al tevreden in het hok daar want hij had nu twee nieuwe vriendinnen.
Hij is daar, zeg maar ín het ei geklommen en ergens anders eruit gekomen. Dus daar is zijn ei bevrucht en op een andere plek is hij uitgebroed.
En verder ben ik nog gaan borduren. Een werkje dat ik al heel lang in huis heb. Hij is van Marjolijn Bastin. En heeft vier werkjes van de jaargetijden. Ik moest wel lachen dat ik hem tegenkwam in een kast. Zo vaak heb ik gedacht van, zal ik? En toch maar niet gedaan. De eerste twee getijden had ik al klaar (had ik dat gedaan?). Dat wist ik niet eens meer. Maar toch weer op gepakt en toen kwam heel langzaam weer terug dat ik daar ooit eens mee bezig ben geweest. Ik denk wel 15 jaar geleden. En nu is ie af.





Ze zijn best wel leuk geworden. Ik denk dat er nog wel andere lijstjes om komen maar bij de Action waren deze 75 cent. En dat kwam me best even goed uit. Dus eens komen er denk ik houten om heen. Maar nu dus even zwarte. En zeg nu zelf dat misstaat toch echt niet. Gewoon een kwestie van smaak.

2 opmerkingen:

Mascha zei

Goed dat je dit weer opgepakt hebt. Ze zijn zo schattig.
Groetjes Mascha

Cisca zei

Wat leuk! En ik vind deze lijstjes heel mooi staan!