vrijdag 30 oktober 2009

Nog een blokje klaar


Mijn blokje is klaar ik ben er langer mee bezig geweest dan ik dacht. Gewoon omdat ik niet goed keek. Ik heb toch maar besloten om deze met de hand te doen.

Dus geleerd om goed te kijken hoe alles in elkaar zit en niet te snel willen.
Maar al met al vind ik dit wel een van de mooiste blokjes tot nu toe.
De volgende is ook weer een uitdaging. Allemaal kleine stukjes. Maar die doe ik toch het liefst. Net zo als de blokjes van de nearly insane. Eerst maar weer eens malletjes maken. Ook die gaat met de hand in elkaar gezet worden.

4 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hij ziet er mooi uit, Sylvia. Ja, je moet bij deze goed kijken, hè! Maar des te leuker als hij lukt. Groetjes, Cisca

Sylvia zei

Zeker weten, Cisca daar heb je helemaal gelijk in.

Ik had van Leintje gelukkig wat extra stof gekregen. Deels omdat er wat te weinig bij het pakketje zat en deels omdat ik me versneden had. Bij de laatste snede die ik moest maken vergat ik de zoom mee te rekenen.
Maar hij is gelukt en ben best wel beetje trots dat ie gelukt is:)

tiny zei

Het is een mooi blokje, ook om te maken vond ik.
Heb jij je N.I. al klaar? Ik ben er mee begonnen , maar ben nu bij blok 18 , maak ze wel allemaal op volgorde.Ben nu met zoveel andere dingen bezig dat dit op een klein pitje staat.

Groeten Tiny

Sylvia zei

hoi Tiny,
Ik vond dit ook een heel mooi blokje om te maken.
En mijn NI (Nearly Insane)is nog lange niet klaar. Ik heb drie blokjes gemaakt en is eigenlijk mijn eerste grote projekt. Ik wilde met dez weblog eigenlijk eerst alle blokjes opzetten maar toen kwam SMQ dus komt die er eerst tussendoor. Ik ben niet zo snel en moet alles nog leren. Ik ga volgende week voor het eerst een log-cabin maken met de paper-piercing methode.
Ik ben met het idee begonnen om NI ook op volgorde te maken maar ben daar toch vanaf geweken. Zoals je misschien gelezen hebt. (zie maand augustus)