donderdag 22 oktober 2009

Tataaah nou niet meer

Baal baal nou geen tataah gevoel meer. Gewoon weer met de neus op de feiten gedrukt. Ik had al wat stof tekort voor het volgende blokje maar dat gaf niets want ik kon er alvast wel mee beginnen. Alles alvast mooi gesneden en misschien dat ik morgen een beginnetje kon gaan maken, leuk!
Bij de laatste snede die ik maak vergeet ik rekening te houden met de zoom!!! Nu is het middenstuk ook weg en kan ik dus niet beginnen. Kan wel janken van frustratie. Stom he?
Ik heb Leintje gemailt en gevraagd om een stukje extra, gelukkig is die zo lief om dat morgen op te sturen. Kan ik weer rustig zijn. Maar wat kan je dan balen zeg.

Dit is het blokje waar het om gaat.

2 opmerkingen:

Klaske zei

Dat is inderdaad balen, gelukkig kun je nog een lapje krijgen.Fijn weekend!

Ria zei

Ah, wat kun je dan kwaad zijn op jezelf, hè... maar gelukkig is Leintje er nog... en natuurlijk zet ik mijn blokken op de foto als ze klaar zijn. Maar ik vind het een heel werk hoor. Dat blok met die "blaadjes" telt zo'n 50 stukjes... pfff... eerdat die aan elkaar zitten... Maar je ziet ze mettertijd verschijnen. Wel leuk dat afwisselende he?