zaterdag 14 november 2009

De derde zending is gekomen

Kreeg ik vandaag zomaar de derde zending van Leintje in de bus. Haha die had ik pas aankomende week verwacht.
Weer mooie blokken en natuurlijk de log-cabins. Gelukkig zijn die leuk om te maken. Want er komen nog wat van. Leuk dat de kleuren ook afgewisseld worden.
Volgens mij valt de ene blok nog mee en is de andere wat pittiger. Ik ben toch zo blij dat ik met dit project meedoe. Ik was al bang dat dit te hoog gegrepen was maar tot nu lukt het allemaal nog. Enige "nadeel" is dat ik nu helemaal zeker weet dat dit quilten mijn ding is, oftewel zeker weet dat ik er helemaal verslaafd aan ben.

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Het quiltvirus is het meest besmettelijke virus dat er bestaat hoor. Ik had je volgens mij wel gewaarschuwd. En als je tot nu toe de blokken van de SMQ kon maken, dan gaat de rest je ook lukken.
gr. Marjolijn

Klaske zei

Ach, er zijn ergere verslavings hoor!