woensdag 25 november 2009

SAMPLER nog twee blokken


Gisteren weer naar de bee gegaan. En weer verder gegaan met het snijden voor the dutchman puzzle. Trijnie heeft me geholpen om de laatste 5 driehoeken te snijden en zo kon ik naar huis met alle blokjes in de startblokken. Hihi.
Dus vandaag zover klaar dat ik beginnen kon met het in elkaar zetten. Cisca had me laten zien dat ze bij een andere les eens een blok had gemaakt met de molenwieken erin. Dat was me nog nooit op gevallen. Dus mijn blok ook met molenwiekjes gemaakt. Grappig he?
Nu 3 blokken klaar van de sampler.
Nu snel weer verder met de SMQ:o)

3 opmerkingen:

katrien zei

Hele mooie blokken.

Cisca zei

Wat zjn ze mooi geworden. Mooi effect met de pinwheels met jouw stofkeuze!

Nelleke zei

hallo Sylvia je hoeft je niet te vervelen zo te zien maar je hebt wel eer van je werk. groetjes en fijn weekend gewenst van Nelleke