dinsdag 10 november 2009

mijn eerste zending blokjes klaar

YES!!
Mijn eerste 9 blokjes klaar.
Het is de eerste zending en nu ga ik weer verder met de tweede. Nou ja eerst nog even deze blokjes netjes strijken, dan berg ik ze netjes op. Maar ik was zo blij dat ik gelijk even een foto heb gemaakt.
Ik vond het laatste blokje best wel pittig had ik niet gedacht. Zoals je nu kunt zien zijn de bruine en groene blokken omgedraaid.



Even geen rekening mee gehouden dat alles aan de achterkant wordt getekend. Weer wat geleerd.

Ben best trots op mezelf.

3 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Silvia het ziet er mooi uit en je bent nooit te oud om te leren fijne dag verder groetjes Nelleke

Cisca zei

Super dat je die blokken zo mooi krijgt. Petje af hoor! Neem je ze dinsdag mee (en ook het boek van de nearly insane?)

Ria, zei

Mooi, Sylvia... en je bent niet de enige die het blok met de kleine stukjes pittig vond hoor.