zaterdag 20 februari 2010

Even totaal wat anders

Ik heb een paar haaknaalden gekocht. Ik wil gaan haken. Dus boek erbij en de basissteken maar eens weer leren. Laatste keer dat ik gehaakt heb was denk ik de lagere school en dat weet ik niet meer zo goed. Ik heb altijd gehaakt met maat 3,5.
Nu een paar naalden gekocht met maat 2,5 en 2. Maar die zijn wel klein hoor. Maar ik had dat garen nog en dit was de goede maat daarvoor. De 3,5 naald ook geprobeerd maar die is weer te grof. Nou waarschijnlijk hoor je hier nog wel meer over maar voorlopig is het dus oefenen, oefenen en oefenen. Daar is het nu wel mooi weer voor en lekker voor de kachel prima vol te houden;o)

2 opmerkingen:

tiny zei

Ja Sylvia, zo is het met alles oefenen baart kunst. grapje,maar wat ben je van plan te maken dan? Ik ben weer aan het breien geslagen komt denk ik door het weer je moet zoveel binnen zitten.
Fijn weekend Tiny

Sylvia zei

hoi Tiny,
Voorlopig heb ik nog niets in de planning wat ik zou gaan maken met het haken. Ik heb het nog te druk met andere projecten en kan nog te weinig soorten steken haken en moet maar eerst eens achter wat betere kwaliteit garen aan, haha.
Succes met het breien, ook zoiets wat ik nog beter moet leren.