woensdag 10 februari 2010

paasquilt

Een nieuw projekt. Een Paasquilt. Ik vind hem steeds mooier worden. Gisteren druk mee aan de gang gegaan. En vandaag eigenlijk ook want ik kan het toch niet laten. Nu bijna klaar met het applikeren van blokje 2.


Willie heeft voor ons een voorbeeld gemaakt. Dit is dus de top. Ziet er leuk uit vind je niet?
Ik ben nu bezig met het blokje waar het haasje over het hekje wil springen. En eentje die de drie bloemetjes naast elkaar heeft is nu ook klaar met applikatie.
Als het lukt ga ik morgen met het blokje verder waar de vijf bloemetjes na elkaar staan.
De stof is al zover dat ik het alleen nog moet strijken om weer verder met het applikeren te gaan.
Ik ben nog nooit zo vroeg met het Pasen bezig geweest. Haha maar dat is absoluut niet erg!

De rand wordt wel ietsje anders. Daar komt een ander stofje dan het stofje met de huisjes.

3 opmerkingen:

Ria, zei

wat een leukerdje wordt dat, Sylvia. En vroeg? ach... klaar is maar klaar, toch? Misschien maakt de lente nu ook wat meer haast.

tiny zei

Wat leuk Sylvia, lekker hé een nieuw project is altijd heerlijk om aan te werken.Succes en we zien je vorderingen wel.
Groet Tiny

Nelleke zei

hallo Sylvia ik had hem al gezien bij Willy en ook ik vind hem erg mooi,en ik denk dat het erg leuk is om er aan te werken omdat er zoveel leuke blokjes in zitten.groetjes Nelleke