maandag 26 april 2010

LIVE IS BEAUTIFUL



Hier is mijn laatste projektje. Een stitcherie van LIB mijn eerste en die heb ik geborduurd met twee draadjes van DMCgaren.
Ik heb al iemand in gedachten voor ik hem maak. Het worden zoals het er nu uitziet maar 4 stitcherieblokjes. Die ik weer aan elkaar maak zoals de beschrijving aangeeft. En die blokken worden denk ik dan roze/lila. Het garen heb ik erop aan gepast. Het verloopt van lila naar roze. Gelukkig zit die persoon niet achter de computer (digibeet). Dus leest ze dit berichtje ook niet.
Ik kan zelf altijd enorm genieten van de voorpret.

De LIBquilt wil ik nog wel maken voor mezelf. Maar dan in het rood/wit. Eerst maar stofjes sparen. De blokken om te stitchen heb ik al gesneden. Dus kan ik alvast starten met de stitcherie. Maar deze vier blokken hebben voorrang:o)

2 opmerkingen:

tiny zei

Heel leuk hoor .Heb jij het patroon van de LIB en waar kun je die kopen? Zie de blokjes wel vaker voorbijkomen op diverse blogs en het lijkt mij wel een heel mooi project.
Groet Tiny

Sylvia zei

@Tiny
Je hebt een boek van Live is beautiful. Daar zit het patroon bij. Maar het is wel een duur boek. Is wel te koop in quiltwinkels.