dinsdag 20 april 2010

Top klaar van Willies Sampler


hoihoi,
Vandaag weer druk met de sampler bezig geweest. En al zeg ik het zelf...Hij wordt moooi!!! Haha.
Ik heb al een tijdje alle blokken gezien en toen waren ze stuk voor stuk los en nu zitten ze aan elkaar vast met een mooie rand erom heen. En dat lijkt echt heel mooi. Straksjes komt ie op mijn bank te liggen en die is heel donker blauw komt hij dan mooi op uit.
Ik ben heel blij dat ik de randen niet grijs heb gedaan maar rood. Is toch een leuke warme kleur. En lijkt vrolijk.
De top is nu klaar en nu nog de tussenlaag (van Hobbs) en de achterkant.
En dan gequilt worden. En eerlijk is eerlijk Willie (http://quiltatelierlawi2000.web-log.nl/) heeft me enorm geholpen, samen met Trijnie. Dus bij deze dames bedankt voor jullie hulp. Ik ben daar heel blij mee:o)

Groetjes van mij.

4 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hij is prachtig, mooi dat rood!
Groetjes, Cisca

Klaske zei

Ik vind hem prachtig Sylvia!!!

Cisca zei

Ik had je top nog niet zover in elkaar gezien, maar wat is hij mooi geworden en je hebt helemaal gelijk met de kleuren.

tiny zei

Hij is heel mooi geworden en inderdaad als je hem straks op een blauwe bank legt komen deze kleuren helemaal prachtig uit.

Groet Tiny