woensdag 28 april 2010

Mijn sampler is klaar!


Mijn sampler is klaar. Wat lijkt ie mooi op mijn bank he? Ik vind hem prachtig.

Willie heeft er nog een hele mooie rand om gezet. Ik had niet gedacht dat een rand zoveel voor een quilt kon doen. Maar weer wat geleerd. Daar is hij nog mooier van geworden.


Naast deze sampler heb ik op de andere bank een quilt van Willie gedaan. Hij is gemaakt van dezelfde serie stofjes waarvan mijn sampler is gemaakt. Het is toeval maar maakt het wel een leuk geheel. Deze quilt kun je zo vouwen dat je een kussen eraan overhoud.

Willie heeft zelf ook een blog als je nieuwsgierig bent geworden is het misschien leuk om daar eens een bezoekje te brengen (http://quiltatelierlawi2000.web-log.nl) is het adres.
Nu is het weer tijd om me weer in te zetten voor de SM.

4 opmerkingen:

Klaske zei

Hij is prachtig geworden Sylvia!!

lawi's Quilting zei

Sylvia, ik ben heel erg trots op je meiske.
En ik hoop dat je heel lang plezier van heb.

tiny zei

Geweldig Sylvia.

marjolijn zei

Hij is echt prachtig geworden Sil, ik kan niet wachten om hem in het echie te zien. Wordt gauw, dat beloof ik.
liefs, Marjolijn