vrijdag 7 mei 2010

Eindelijk klaar

Tijdens het leggen van de parketvloer, ben ik bezig geweest met deze stitcherie. Aan het einde van de avond had ik hem klaar. Aangezien mijn zwager en vader de vloer erin wilden hebben, zijn ze tot laat door gegaan. En ik ben dus ook verder gegaan. En dat had ik beter niet kunnen doen. Ten eerste was het een dikke puinhoop in huis waardoor ik eigenlijk geen ruimte had om te hobbieën. Maar op een hoekje van de tafel lukte dat net. Gevolg was een schots maar hoorlijk scheve randen om de stitch heen. Toen dus een hoop ergernis omdat ik zo koppig was om door te gaan. Ik zag er tegen op om alles weer uit te halen.
Maar gisteren de stoute schoenen aan getrokken. De schade hersteld en nu is hij klaar en heb ik er vrede mee. Ach alle goede dingen komen langzaam;o) Deze zeker.


In het echt is hij nu wel recht,
maar op de foto lijkt ie nog steeds een beetje scheef,
maar dat is ie niet hoor.

3 opmerkingen:

tiny zei

Ja erg is dat hé , je ziet dat het eigenlijk niet helemaal goed gaat, en dan toch doorzetten. Ik ken dat en naderhand toch spijt. Mar hij is nu toch mooi geworden en ik hoop dat je vloer ook mooi geworden is.

Cisca zei

Ik ben benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet, maar vind het nu al een liefie!
Neem je hem dinsdag mee?

lawi's Quilting zei

Hallo Sylvia, ik wil het nog een keer zeggen .
Ik vind hem te gek , mooi wichtje goed gedaan.

liefs Willie