woensdag 26 mei 2010

Wat een leuke verassing


Wat een leuke verrassing is dit toch. Ik was laatst bij verschillende blogs aan het kijken en lezen. Op een gegeven moment kwam ik bij de blog van Klaske die Kitty-Quilt heet. Toen bleek dat Kitty jarig was geweest en toen heb ik Kitty gefeliciteerd. Maar Klaske had erbij gezegd dat je een give-away kon winnen. Nou dat geloofde ik wel. Er hebben in totaal geloof ik 60 mensen gereageert. Hoe groot de kans dan is om net diegene te zijn die getrokken wordt?
Inderdaad niet groot. En ik las laatst weer op de blog van Kitty-Quilt dat ik een van de winnaars was. Schrikken! Dat had ik echt niet verwacht. Vandaag bracht de postbode de stofjes. Wat een mooie. Ik wilde die gelijk op de foto zetten. Tuurlijk is de batterij van mijn fototoestel leeg dus eerst maar even opladen. Dus hier het resultaat.
Er zat ook nog een heel mooi kaartje bij van een kat. Die krijgt natuurlijk een ere plekkie!
Klaske bedankt voor de lapjes ik vind ze erg leuk, nu bedenken wat ik er mee ga maken.


Ik heb nog twee foto's gevonden van mijn magnolia en mijn azalea. Hier nog in volle bloei maar dat is nu niet meer zo. Er zit nog wel bloei in maar niet zoveel als op de foto's.
En dat te bedenken dat ik de azalea ooit eens gekregen heb van mijn moeder want zij wilde hem wegdoen. Toen zat hij nog in een potje en was veel kleiner. Toen hij groter was bloeide hij ook niet echt noemens waardig. Charlie was toen een kitten en die heeft er nog wel eens gebruikt als heerlijk slaapplekkie. Helaas is Charlie er niet meer maar de plant geeft zo wel een mooie herinnering:o)

Verder ben ik druk bezig geweest met mijn SMQ. Blokjes?? Nee nog niet. Maar ik heb wel alle luierinlegvellen getekend. Dat was best wel een karweitje want ik moest bijna alles ervan nog doen. Dat houd dus in 12 LC met 1/4 donker en 24 LC met half/half donker. Maar gelukkig is dat karweitje klaar en kan ik beginnen met de LC.

Tot laterrsszzz

4 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooie lapjes heb je gewonnen! En die planten zien er prachtig uit, leuk zo'n verhaal, dat hij niet wilde groeien en nu zo'n enorme struik! En dan ook nog zo'n mooie herinnering!
Groetjes, Cisca

Klaske zei

Ben blij dat je ze leuk vind, zie het vanzelf wat je er van gaat maken.Maar uhh, wat een super mooie azalea!!! Groetjes Klaske

Cisca zei

Wat een bof, zo'n set mooie lapjes! En wat een mooie foto's van je azalea en tulpenboom.

marjolijn zei

Een enorme bofkont ben jij! Gefeliciteerd. Eerst maar even lekker de lapjes aaien en een idee komt ooit ook nog wel. Prachtig ook al die blommen in de tuin.
gr. Marjolijn