maandag 28 maart 2011

Best wel zielig

Wie is er zielig? Danny Boy. Mijn arme schat viel in de auto van mijn schoot af. Gevolg...een afgebroken nagel. Die lieve lieve Danny loopt nu op drie pootjes maar als ie een tijdje loopt of gewoon buiten is loopt ie er wel op. Nu maar even rustig aan doen.
Ik dacht eerst dat het nog wel meeviel. Hij was niet eens zo hard gevallen.

Nu is het tijd om op zolder de bench weer te pakken en achterin de auto neer te zetten. Want zo los (ik weet mag eigenlijk niet) is nu geen optie meer. Is ook beter voor Bayke. Want met haar 15 jaar staat ze ook minder stevig op die kromme pootjes van haar.


2 opmerkingen:

tiny zei

Ohh dat doet zeer hoor die scheet. Is de nagel er nu af? Leuke foto's van je beestenspul, en wat krijgt Bayke een oud snuitje.
Groet Tiny

sarams1987a zei

Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

Ik volg je blog ;)

Mvg Sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com