dinsdag 22 maart 2011

lente-mini quiltje

Vandaag was het weer een prachtige dag. De zon scheen al lekker. Even lekker in de tuin gewroet en toen nog een foto van mijn lente-quiltje gemaakt. Ik ga er volgende week nog lusjes aan maken zodat ik hem op kan hangen. Morgen eens kijken of ik een mooie stok kan vinden en die dan niet ingepikt wordt door onze hond.
Dat houdt in dat ik hem zal moeten verstoppen. Vandaag liep Danny alweer met een veel te grote en lange stok. Zo groot dat hij hem zelf niet over het bruggetje heen kreeg. Ik heb hem daar maar even mee geholpen. En zo trots als een pauw liep hij ermee door de tuin haha.  

4 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

wat een lief, leuk quiltje...heel gezellig :)
fijne dag

sarams1987a zei

mooie blog heb je, doe zo voort.

Leuk dat we eigenlijk de zon zien he ;)

Ik volg je blog ;)

Mvg Sarah

tiny zei

Geweldig wat een gezellig voorjaarsquiltje heb je er van gemaakt. Ga maar lekker met Danny zoeken naar een grote stok.
Groeten Tiny

Cisca zei

Wat een liefie is het geworden!