dinsdag 1 maart 2011

BEEtasje

Ik heb een BEEtasje gemaakt. Nou ja, een tasje waar ik mijn spulletjes in kan stoppen als ik naar een Bee toe ga.
En ik vind hem helemaal geweldig geworden. Hoe zoiets toch tot leven komt als hij klaar is. En hoe verrassend mooi een stofje wordt als hij in een juiste combinatie wordt gemaakt.
Het patroontje is een eigen ontwerp van Willie.
En eerlijk is eerlijk, een geweldig patroontje. Dank je daarvoor Willie.
 

Ik vind hem helemaal mooi geworden.
Will heeft mijn twee knopen gegeven en die passen er heel mooi bij. Bij toeval van Cecil, toch één van mijn lievelingsmerken. Alsof het zo moest zijn hihi.

2 opmerkingen:

Mascha zei

Dit ziet er leuk en handig uit.
Groetjes Mascha

tiny zei

Ziet er inderdaad heel leuk en handig uit, zal morgen keuren (lol).
Groetjes Tiny