vrijdag 16 september 2011

Op tijd afgekregen

Poeh poeh ik heb mezelf wel even druk gemaakt omdat ik mezelf ineens bedacht dat we uit eten gingen met familie uit de U.S.A. en dacht het misschien leuk was als ik eens iets zou maken met de Hollandse stofjes die ik in mijn kast had liggen. Dus in de kast gedoken.
Daar kwam ik ook de patroontjes tegen van Live Is Beautiful. Tja, ik had ook leuke garen voor om daar een stitcherie van te maken. Ik dacht aan blauw die van donker blauw naar licht blauw overloopt.
Maar mijn DH zei van dat ik dat beter met oranje kon gaan doen. Omdat oranje de kleur van Nederland was. Tja, daar zat wat in. Dus mijn overloop garen (van geel naar donker oranje) gepakt en aan de slag.
Toen mijn Hollandse lapjes gepakt en daar een klein kussentje van gemaakt.
Ik heb hem gevult met lavendel.

Dit is het resultaat geworden.


De voor en achterkant heb ik doorgequilt.

4 opmerkingen:

tiny zei

Ik heb je al verteld dat ik het mooi gemaakt vind, en de stofjes vind ik echt helemaal Hollands. Nou maar hopen dat de fam. het ook leuk vind, dat kan trouwens niet anders. Eet smakelijk en fijn weekend Tiny

Nelleke zei

Hallo Sylvia een mooi persoonlijk kadootje heb je gemaakt.Veel plezier groetjes en een fijn weekend Nelleke

Cisca zei

Wat een leuk kussen heb je gemaakt, leuk idee om hier een stitcherie van de LIB voor te gebruiken.

Cisca zei

Wat een leuk kussen heb je gemaakt, leuk idee om hier een stitcherie van de LIB voor te gebruiken.