zaterdag 26 februari 2011

handwerkbeurs Zwolle

Vandaag naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest en ik heb even mee kunnen doen met de temari maken. Wat een leuk werkje is dat.


Ik geloof dat iedereen het wel leuk vond. Er was een constante aanloop en de juf had er maar druk mee. Al met al een geslaagde dag.

Hier nog een paar foto's van de quilt die er tentoongesteld waren.

Helaas maar twee foto's want eigenlijk mocht je geen foto's maken. Ik ben wel zo netjes geweest om geen flitser te gebruiken.

2 opmerkingen:

tiny zei

Zo te lezen heb je een gezellige dag gehad, en heb je ook nog wat mooi's gekocht? Was het erg druk? Fijn weekend en tot dond.

Quilting-Els26 zei

Leuk dat je het zo fijn hebt gehad en dat je bij de temari aan kon schuiven, want dat was wat je echt graag wilde Ook ik hoor dinderdag de rest van het verslag wel Ik heb er al echt weer zin in
Tot Donderdag