donderdag 17 februari 2011

Een beetje hulp kan soms wonderen verrichten:o)

Zoals jullie kunnen zien is mijn blokkenboek klaar.
Ik ben er toch zo blij mee. Mijn quiltvriendinnen zagen het licht en door een kleine aanpassing; Staat mijn borduurtje voorop mijn blokkenboek;o) Bedankt Cisca voor je geweldige ruimtelijke inzicht.

En zoals te verwachten heb ik hem al in gebruik. Alleen is hij niet alleen handig ook mijn lieve, lieve katten hebben hem ook goed gekeurd. Hij ligt namelijk ook heel erg goed.
Gelukkig kan ik mijn blokkenboek dicht doen en blijven mijn patroontjes goed liggen.

En wat dan niet kan uitblijven; een blok van de Nearly Insane. Blokje Nr 66 als ik het goed heb. Nee, ik heb geen 66 klaar maar dit is mijn 4e blok. En mijn allereerste blok met Freezer paper. Wat een uitvinding. Probleempje ik wil nu niet meer stoppen haha. Ooh wat is dat genieten. Voor mij is dit echt wel de uitvinding van 2011. Ga nu gauw weer nieuwe stofjes zoeken.

Bedankt Tiny voor je uitleg.

4 opmerkingen:

Nelleke zei

Hallo Sylvia je boek is super mooi geworden de mijne ligt nu klaar om gemaakt te worden ik had even gewacht tot er weer iets af is.ik hoop dat het me lukt anders kom ik even bij om raad als het mag.Je blokje van de NI is ook mooi geworden.Groetjes Nelleke

Quilting-Els26 zei

Echt snel gemaakt dat blokje Ik moet mij ook maar een rol gaan scoren dan kan ik ook sneller gaan.Ik heb het tweede tasje klaar gemaakt vandaag.

tiny zei

Geweldig je blokje, en wat snel, werkt goed hé.
Heb je de email nu ook voorelkaar?
Groeten Tiny

tiny zei

Even een testje voor de email.
Groetjes Tiny