woensdag 9 februari 2011

Ellies blokkenboek

Hier zie je het middenblok van mijn blokkenboek.

Het is een borduurtje van LIB (live is beautyfull) Deze vond ik leuker dan het orginele borduurtje wat erbij hoorde.
 Bij een goede observatie zie je dat het borduurtje eigenlijk op de achterkant zit. Dus blijft er eigenlijk maar twee dingen over. Of het wordt een blokkenboek voor linkshandigen of het is de achterkant.
Tijd zal het leren maar  ik er nog niet helemaal uit. De binnenkant moet ik nog vullen.

Hij is verder best wel mooi geworden. De eerste kleuren die ik had uitgezocht leken echt niet. Dat waren hele felle kleuren (groen en oranje)en deze kleuren komen dicht bij het opgineel.
Toch vond ik het best wel pittig uiteindelijk.

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heee, Sylvia, wat leuk om je blokkenboek te zien! Dat patroon had je toch gewonnen bij mijn give away ? Ik heb er ook een andere voorkant op gedaan ja, en ik eb ng wel de intialen van mezelf op een lapje gestitcht en aan de binnekant gezet. Hij is mooi geworden joh!

groetjes, Jeannet

tiny zei

Hij is mooi, het is net Nisse, dus past helemaal bij jou.
Groeten Tiny

Sylvia zei

hahaha jij hebt hem door!!!

groetjes Sylvia

tiny zei

Hallo Sylvia, je hebt een award gewonnen, kijk maar even op mijn blog wat je er voor moet doen.
Ik hoop dat je hem ook wilt doorgeven.
Groetjes Tiny

Sylvia zei

Tiny ik ga kijken.
En ga hem ook doorgeven

groetjes Sylvia