zaterdag 19 februari 2011

Liebster Adward




Vandaag kreeg ik van Tiny deze award, wat ik heel leuk vind. Er zijn een paar voorwaarden aan deze award verbonden,


1.Je maakt een verwijzing naar de blog van wie je de award kreeg.

2. Geef deze award door aan 3 of 5 van je lievelingsblogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

3. Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een award hebben gewonnen.

4. Het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt besteed aan nog niet zo bekende of beginnende blogs
 
Nu moet ik hem aan drie andere mensen door geven dat zijn: MarutskaKlaske en Flubke.

3 opmerkingen:

tiny zei

Sylvia eigenlijk moet je een link maken naar de blogs die je hebt uitgekozen, kun je nog wel doen, je gaat weer naar je bericht daar haal je de namen weg , klik op Link die staat naast de knop waar je foto upload, daar vul je eerst de naam in en dan in de balk het blogadres.Dat moet dus bij iedere naam. Dan komt in je bericht de naam in een andere kleur en als iemand daar dan op klikt kom je op de desbetreffende blog.. Snap je het nog :):).
Groetjes Tiny

Klaske zei

Dankje wel Sylvia voor de award, was al eerder langs geweest maar er is nog een bloggende Klaske, dus ik wou niet te voorbarig zijn om te reageren....
Fijne zondag!!
(

Klaske zei

Je linkjes kloppen niet helemaal, ik denk dat er wat mis is gegaan ....