woensdag 9 februari 2011

geweldig borduurwerkje

Ik zat laatst bij borduurwerkpatronen te kijken. En ik kwam een patroontje tegen..ja echt die vond ik geweldig. Wij hebben een kater een echte gewichtige kater. Hij is wel van een groot merk (Noorse Boskat) maar hij houd ook erg van eten. Zijn naam is Nisse ( dat betekend kabouter in het Noors).

Soms noemen we hem wel voor de grap, ons kind. Want 9 kilo is toch het gewicht van een klein kind. Toen ik dit borduurwerkje zag, toen kon ik het hem zo voor me zien. Het wekte me op mijn lachspieren.

Ik moet hem nog maken maar een plekje op de muur heeft ie al. (boven de etensbakken van de katten)
Haha is ie niet geweldig?

1 opmerking:

tiny zei

Hij is echt geweldig !!! Past precies. (lol).Nisse vind ik zelf ook geweldig en gewichtig.
Groet Tiny